Digitális, online könyvelés egyszerűen

Takarítson meg időt, pénzt és energiát az online könyvelés révén, amelynek köszönhetően akár naprakészek is lehetnek a pénzügyei!

Hogyan működik a teljesen digitális, online könyvelés?

Nem kell gyűjtögetnie a számlákat és dokumentumokat, nem kell felesleges adminisztrációval töltenie az idejét, nem kell minden aprósággal a könyvelőjét keresnie – ezentúl tökéletesen képben lehet pénzügyeivel kapcsolatban. Bárhol és bármikor.
  • Automatikus számlaadat átadás a számlázó program integrációknak köszönhetően (kizárólag a papíralapon beérkező számlákat kell szkennelni)
  • Online hozzáférhet cége számláihoz bárhol és bármikor (számlaképek, szűrések, lekérdezések)
  • Tartozások és Kintlévőségek naprakészen láthatók
  • Online Áfa egyenleg akár naprakészen (hó végén akár 99%-os Áfa)
  • Havi eredménykimutatás

Digitális, online könyvelés folyamata

  • Számláit feltöltheti a Quick vagy a Cashbook rendszerébe

    • Akár folyamatosan is feltöltheti vagy hó elején egy csomagban az előző havi számlákat,
    • E-mailben kapott számlákat elég csak továbbítani egy technikai email címre,
    • Vagy akár egy közös Drive mappába, vagy közvetlenül az online könyvelőprogramba, ha nem szeretne plusz rendszert használni,
    • Saját ERP rendszer esetén akár automatikus API átadás is fejleszthető
  • A számlákat mi rendezzük, könyveljük, ellenőrizzük

    • A bejövő számlákat ellenőrizzük a NAV adatok alapján,
    • A kimenő számlákat beemeljük a számlázóprogramból vagy a NAV adatokból,
    • A helyes könyvelés és az áfa levonhatóság ellenőrzésre kerül még egy kollega által (mivel az áfa a legellenőrzöttebb adónem, így ebben továbbra is ragaszkodunk a négy-szem elvhez)
  • Áfabevallás előtt kiértesítjük a havi áfaegyenlegről

    • Tételes listát küldünk a feldolgozott számlákról,
    • Kiértesítjük a hiányzó számlákról
  • Véglegesítés után kiértesítjük az utalandó áfáról és természetesen határidőben beküldjük a bevallást

  • Bank könyvelés

    • Már az áfabevallás előtt könyveljük/átnézzük a bankot, így tudjuk időben értesíteni az ügyfelet, ha elmaradt véletlenül pl. egy előleg számlázása,
    • Webshopos kiegyenlítések, pl. Simple és GLS, stb futárlisták párosítása is egyszerűen kezelhető megfelelő adatok esetén
  • Havi zárás

    • Áfabevallás után sor kerül az egyéb rendezésekre,
    • Belső ellenőrzéseket végzünk, a fennmaradó kérdéseket egyeztetjük az ügyféllel,
    • Hó végén ellenőrizzük minden ügyfelünk adófolyószámláját,
    • Elkészítjük a havi zárást a könyvelésbe,
    • Elküldjük a havi kimutatásokat a cég fő számairól a cégvezető részére
  • Online lekérdezések

    • Lekérdezési lehetőség választása szerint a vállalkozói szemléletű pénzügyi rendszerből vagy a könyvelőprogramból,
    • Előzetes havi forgalom és eredményadatok,
    • Tartozások és kintlévőségek,
    • Bankszámlaforgalmi adatok, Igény szerint egyedi kimutatások,
    • Partnerek számlalistája, számlái szintén hozzáférhetőek,
    • Akár teljes elektronikus számlaarchiválás is megvalósítható

Akár naprakész pénzügyi információk

Az általunk javasolt mini pénzügyi rendszer használata esetén:
  • Kimenő és bejövő számlák adatai naprakészen rendelkezésre állnak (NAV adatok automatikus szinkronizálása kiegészítve a számlaképek feltöltésével)
  • Online rendelkezésre álló áfaegyenleg
  • Banki információk bekötése is lehetséges, így alkalmas a számlák kifizetettségének online és naprakész követésére is (megfelelő bank esetén)
  • Likvidástervezés támogatása elérhető
  • Számlák alapján havi elsődleges eredmény rendelkezésre állhat akár naprakészen, ez kiegészíthető a könyvelés alapján bér és egyéb nem számlázott költségtételekkel
  • Az Ön információs igényeire megkeressük a megfelelő megoldást (projektek, munkaszámok, költséghelyek), nemcsak a NAV és a számvitel előírásait vesszük figyelembe, hanem úgy alakítjuk a rendszert, hogy az Önnek fontos információk rendelkezésre álljanak.

Erősségünk az érthető kommunikáció

1

Beszélünk a vállalkozók nyelvén

  • Akár számlázási kérdés merül fel, akár adózási dilemma, mindig igyeszünk a legérthetőbb módon fogalmazni az Ügyfeleink felé.
  • Az adóhatósággal és az egyéb hivatalokkal a legprecízebb szaknyelven kommunikálunk, de az Ügyfeleink felé igyekszünk az információkat magyarra lefordítani.

2

Az adóváltozásokról lényegretörő, érthető általános tájékoztatót küldünk írásban

  • Nem a paragrafusokat idézzük és nem is írunk minden apró változásról
  • De a lényeges változásokat ismertetjük
  • Ezen felül érintettség esetén persze a konkrétumokat is részletesen egyeztetjük

3

Cégkapura érkező levelek értelmezése, rövid összefoglalása elérhető opcionális szolgáltatásként

  • Cégkapura érkező hivatalos leveleit figyeljük, letöltjük és továbbítjuk Önnek
  • Az értelmező szolgáltatással Ön már az email tárgyából értesül a lényegről

4

Új adónem bevezetése esetén részletes kalkulációt készítünk, tervszámok alapján javaslatot adunk

  • Éves adótervezés során a választható adónemek felülvizsgálata később is

5

Például még mindig időszerű kérdés: Kisvállalati adó vagy Társasági adó?

  • 3mrd árbevételig ill. 50 fős létszámig választható a Kisvállalati adó azaz KIVA
  • ezen körön belül a cégek nagyrészénél előnyös vagy pár évig vagy akár hosszabb távra is a KIVA, jellemzőktől függően évi pár százezres vagy akár több milliós adóelőnyt is jelenthet
  • részletes infók a KIVA adónem előnyeiről itt
LINEA 2000

Felkeltette érdeklődését valamelyik szolgáltatásunk?